آیا استفاده از محصولات کناف ( کی پلاس ) سقف خانه ها را کوتاه می کند ؟

صفحه اصلی/آکادمی/مقالات/آیا استفاده از محصولات کناف ( کی پلاس ) سقف خانه ها را کوتاه می کند ؟

آیا استفاده از محصولات کناف ( کی پلاس ) سقف خانه ها را کوتاه می کند ؟

زمانیکه بحث دکوراسیون سقف با محصولات کناف ( کی پلاس ) مطرح می شود ، می توان گفت در سقف کناف ( کی پلاس ) در کوتاه ترین حالت ممکن ۸ الی ۱۰ سانتی متر از سقف اصلی فاصله می گیرد که این امر سبب می شود تا سقف خانه ی شما کوتاه تر به نظر برسد . البته در این مورد برای سقف های بلند اصلا مشهود نیست و حتی شما می توانید در سالن های پذیرایی خود از چند صفحه کناف بر روی هم استفاده فرمایید .

 

محصولات کناف ( کی پلاس )

 

با این حال، از آن جایی که استفاده از محصولات کناف (کی پلاس ) در هر محلی باعث ایجاد فضای زیبا و مدرن می شود ، ما با اطمینان به شما خواهیم گفت که استفاده از محصولات کناف ( کی پلاس ) هیچ گونه محدودیتی نداشته و می توانید با توجه به متراژ فضای خود کناف مورد نظر را انتخاب نمایید . اما باید به این نکته توجه داشته باشید ،چنانچه سقف محل مورد نظر شما کوتاه باشد بهتر است از کناف کاریهای ظریف استفاده نمایید و وسط سقف ها را خالی بگذارید . 

ایده هایی برای بهتر دیده شدن سقف های کوتاه : 

۱- از لوستر های بلند استفاده نکنید زیرا باعث کوتاه تر دیده شدن سقف شما می شود ، بلکه بهتر است با استفاده از محصولات کناف ( کی پلاس ) در اطراف سقف خود نور مخفی ایجاد نموده و از چراغ های تو کار استفاده کنید .

۲- از مبلمان های کوتاه استفاده کنید ، به اندازه مبلمان در فضای با سقف کوتاه توجه فرمایید ، پشتی های کوتاه بر روی صندلی و نشیمنگاه های کوتاه هم زیبا بوده و هم ارتفاع را بیشتر نشان می دهند . 

۳- دیوار های تاکیدی خود را به صورت عمودی طراحی کنید ، از انجام کار های جسورانه نترسید ، یادتان باشد استفاده از محصولات کناف در طراحی سقف های کوتاه و دیوار های تاکیدی به شما کمک فراوانی خواهند کرد . 

تعریف دیوار تاکیدی : دیواری است که طراحی آن از طراحی های سایر دیوار های اتاق متفاوت می باشد . این تفاوت تنها با کمک رنگ ایجاد نمی شود و شما می توانید از متریال بافت ، الگو یا هر چیزی برای آن استفاده نمایید . 

۴- به رنگ سقف  و دیوار های خانه خود توجه کنید ، رنگ های پیشنهادی برای بلند نشان دادن سقف اتاق ها می تواند آبی روشن یا فیروزه ای یا سبز کاهویی باشد 

یادتان باشد بر روی محصولات کناف (کی پلاس)استفاده از هر رنگی برای شما میسر می باشد . 

۵-فرشی مناسب انتخاب کنید: در خانه هایی که سقف کوتاهی دارند استفاده از فرش هایی با رنگ غالب تاثیر مثبتی بر طراحی دارند چرا که در این صورت توجه افراد به کف جلب شده و کوتاهی سقف چندان به چشم نمی آید . 

 

۱۳۹۹-۶-۲۲ ۰۹:۱۱:۱۲ +۰۴:۳۰ آکادمی, مقالات|