سوالات متداول

صفحه اصلی/آکادمی/سوالات متداول
سوالات متداول ۱۳۹۶-۸-۲ ۱۱:۰۵:۱۳ +۰۳:۳۰

انبار شرکت باروگر در کجا واقع شده است ؟

کرج – شهرک صنعتی بهارستان – فاز ۲ – خیابان گلستان – خیابان مهستان – انتهای خیابان مهستان – آخرین قطعه سمت راست

 

شرکت باروگر در کجا واقع شده است (آدرس شرکت) ؟

کرج – خیابان طالقانی – به سمت هفت تیر – ساختمان سپهر یک – طبقه دوم – واحد ۲۰۲

 

ساعت کار شرکت به چه صورت می باشد ؟

ساعت کاری شرکت روزهای شنبه تا چهارشنیه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۷ و روز های پنج شنبه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۳۰ می باشد.

 

مفهوم واژه کناف چیست ؟

کناف نام خانوادگی یک خانواده می باشد که در صنعت ساختمان در آلمان شروع به تولید محصولات ساخت و اسز خشک نمودند.

 

کارخانه ایران در چه سالی تاسیس شده است ؟

کارخانه کنونی در گذشته با نام روکش گچ ایران محصولات گچی تولید می کرده است و از سال ۱۳۷۴ توسط شرکت کناف آلمان خریداری شده و محصولات مربوط به ساخت و ساز خشک را تولید می کند.

 

آیا محصولات کناف همگی وارداتی می باشد؟

خیر، بخشی از محصولات توسط شرکت کناف ایران در کارخانه ایران تولید می گردد و بخشی دیگر از کارخانه های کناف در سایر کشورها وارد می شود.

 

محصولات تولیدی کناف ساخت چه کشوری است؟

صفحات گچی، تایل های گچی و سازه های گالوانیزه و همچنین اتصالات آن در کارخانه ایران تولید می شود و الباقی محصولات شامل پودر، پیچ ها، ریلینگ از سایر کشورها وارد می گردد.

 

آیا بجز شرکت کناف ایران شرکت دیگر محصولات ساخت و ساز خشک را تولید می کند ؟

تولید کننده استاندارد محصولات ساخت و ساز خشک در ایران شرکت کناف ایران می باشد و برخی تولید کننده های متفرقه و اجناس چینی در بازار نیز موجود می باشد که استاندارد و کیفیت محصولات تولیدی شرکت کناف ایران را دارا نمی باشند.

 

آیا محصولات متفرقه کیفیت محصولات کناف ایران را دارد؟

آلمان می باشند در حالی که دیگر محصولات تولیدی دارای این استاندارد نمی باشند. محصولات شرکت کناف ایران دارای استاندارد DIN

 

آیا شرکت کناف ایران بطور مستقیم فروش دارد ؟

خیر ، در هر استان این شرکت نماینده فروش دارد که جهت تهیه مصالح باید به این نمایندگی ها مراجعه شود.

 

چگونه می توان به لیست سایر عاملین شرکت کناف ایران دسترسی پیدا کرد ؟

می توانید به لیست عاملین مجاز این شرکت در سراسر ایران www.knauf.ir.شما با مراجعه به سایت شرکت کناف ایران به نشانی دسترسی داشته باشید.

 

آیا در شهر کرج تنها شما نماینده فروش می باشید ؟

بله، نمایندگان دیگری نیز در سطح شهر کرج فعال می باشند که شرکت باروگر قدیمی ترین نماینده پخش و توزیع و همچنین بزرگترین عامل انباردار در سطح استان البرز می باشد.

 

مفهوم عامل انباردار چیست ؟

شرکت کناف ایران قدیمی ترین و قدرتمندترین عامل در هر منطقه را به عنوان عامل انباردار معرفی می کند که انبار آن به عنوان بخشی از انبار آن شرکت محسوب می گردد که به لحاظ جوری جنس و حجم کالا باید تا حد امکان تکمیل باشد.

 

آیا از لحاظ ارائه تخفیف نماینده های فروش باهم متفاوت هستند؟

در صورت حرید سیستمی پانل و پروفیل ۵ درصد تخفیف بر روی پانل های گچی و ۳ در صد تخفیف بر روی پروفیل های گالوانیزه تعلق می گیرد .

در صورت خرید سیستمی تایل و ریل ۳ درصد تخفیف بر روی تایل و ریل تعلق می گیرد .

 

اقلام تجاری چه کالاهایی می باشند؟

ریلینگ سقف مشبک ( شیکاگو متالیک ) و محصولات آکواپانل جز اقلام تجاری می باشند. ، تایل های AMF

 

آیا نمایندگان اجازه فروش محصولات دیگر غیر از محصولات کناف ایران (محصولات متفرقه ساخت و ساز خشک) را دارند ؟

خیر ، تمام عاملین شرکت کناف ایران تنها مجاز به فروش محصولات این شرکت می باشند ، انجام چنین امری در صورت مشاهده تخلف محسوب می گردد.

 

آیا عاملین محصولات را با قیمت های یکسان ارائه می کنند؟

شرکت باروگر تمام محصولات شرکت کناف ایران در هر نوع از حجم خرد براساس لیست قیمت شرکت کناف ایران به بازار عرضه می نماید.

 

آیا محصولات ارائه شده توسط شرکت کناف ایران دارای درجه بندی کیفیت می باشد ؟

خیر ، کلیه محصولات تولیدی براساس کیفیت مرغوب و درجه بندی یکسان تولید می گردد.

 

آیا محصول خریداری شده دارای گارانتی می باشد ؟

محصولات تولیدی توسط شرکت کناف ایران دارای مشخصات تولیدی از جمله تاریخ و ساعت و محموله تولیدی می باشند که در صورت وجود مشکل از نظر کیفیت محصول امکان پیگیری توسط شرکت کناف ایران وجود دارد. اما در زمینه اجرایی به علت تفاوت در نحوه اجرایی هیچگونه گرانتی ارائه نمی گردد.

 

آیا محصول فروخته شده و یا محصولاتی که مورد استفاده قرار گرفته نشده است قابل عودت می باشد ؟

و پودرها و همچنین در برخی محصولات در صورت AMF بله ، در صورت عدم آسیب رسانی به محصول خریداری شده به غیر از تایل های عدم باز شدن بسته محصول قابل عودت دادن می باشد.

 

آیا هزینه حمل کالای خریداری شده به عهده شرکت می باشد ؟

خیر ، هزینه حمل در کلیه خریدهای انجام شده از محل انبار این شرکت واقع در شهرک صنعتی بهارستان به عهده خریدار می باشد.

 

هزینه حمل بار ارسالی چگونه محاسبه و پرداخت می گردد؟

هزینه بار ارسالی باید براساس بارنامه ای که راننده در اختیار خریدار قرار می دهد پس از تحویل جنس در پروژه تسویه گردد.

 

آیا امکان مراجعه حضوری به انبار و دریافت جنس توسط خریدار وجود دارد ؟

بله ، خریدار می تواند نسبت به ارسال ماشین جهت تحویل کالا از درب انبار شرکت اقدام نماید.

 

آیا امکان ارسال کالا جهت شهرستان نیز توسط شرکت باروگر وجود دارد ؟

بله ، در صورت تمایل مشتری این امکان با هزینه خود مشتری امکان پذیر می باشد.

 

تا چه زمانی امکان ثبت سفارش وجود دارد ؟

تا پایان ساعت کاری امکان ثبت سفارش وجود دارد اما اگر زمان ثبت سفارش از ساعت ۱۵ به بعد باشد زمان ارسال بار به روز بعد موکول می گردد.

 

تا چه زمانی جنس از انبار شرکت ترخیص می گردد؟

ترخیص جنس از انبار شرکت در روز های شنبه تا چهارشنبه حداکثر تا ساعت ۱۵ و روز های پنج شنبه حداکثر تا ساعت ۱۱ قابل انجام است.

 

زمان ترخیص جنس خریداری شده و ارسال آن از انبار به چه صورت می باشد ؟

ترخیص کالا بر اساس الویت سفارش صورت می گیرد و در صورت تسویه حساب مالی حداکثر تا ساعت ۱۵ همان روز بار ارسال می گردد.

 

آیا امکان ثبت سفارش و نیز انجام امور مالی به صورت غیر حضوری وجود دارد ؟

بله ، شما می توانید درخواست خود را به صورت تلفنی و یا از طریق سیستم آنلاین سفارش داده و پس اطلاع از مبلغ پیش فاکتور صادر شده نسبت به واریز وجه اقدام کرده و جنس خود را تحویل بگیرد.

 

آیا در شرکت دستگاه پوز وجود دارد؟

خیر. شما می توانید با دریافت شماره حساب های شرکت از واحد حسابداری مبلغ پیش فاکتور را به حساب شرکت واریز نمائید.

 

سفارش آنلاین باید از طریق چه وب سایتی صورت پذیرد ؟

مراجعه نماید همچنین www.barougar.com جهت ثبت سفارش آنلاین شما باید به بخش سفارش آنلاین سایت شرکت باروگر به آدرس ارسال و نیز ثبت سفارش نمایید. شما می توانید درخواست خود را از طریق پست الکترونیکی به آدرس  sales@barougar.com

 

حداکثر زمان اعتبار پیش فاکتور های صادر شده به چه مقدار می باشد ؟

به طور معمول اعتبار های پیش فاکتور های صادر شده ۴۸ ساعت می باشد.

 

چگونه می توانیم فاکتور خود را از شرکت باروگر دریافت نماییم ؟

شما با هماهنگی با واحد فروش می توانید فاکتور خود را به صورت حضوری و یا غیرحضوری از طریق فاکس و یا پست الکترونیکی دریافت نمایید.

 

آیا امکان برآورد میزان جنس توسط پرسنل شرکت وجود دارد ؟

بله ، شما می توانید با ارائه مشخصات نوع کالای درخواستی و همچنین متراژ و یا نقشه پروژه از میزان جنس خود آگاهی پیدا کنید.

 

فروشگاه در کجا واقع شده است ؟

کرج – امام خمینی – به سمت چهارراه حدادی (کرج نو) – نرسیده به چهارراه سمت راست

 

آدرس انبار فروشگاه در کجا می باشد ؟

کرج – میدان مادر – به سمت هفت تیر – جنب تعاونی ثامن الئمه و نمایشگاه خودرو دیپلمات

 

آیا فروشگاه باروگر مورد تایید شرکت کناف ایران می باشد ؟

بله ، فروشگاه این شرکت به اسم فروشگاه باروگر در شرکت کناف ایران ثبت شده است.

 

آیا شما زیر مجموعه شرکت باروگر می باشید ؟

بله ، فروشگاه باروگر زیر مجموعه از شرکت باروگر می باشد و توسط یک سیستم مشترک هدایت می شود.

 

آیا کلیه تسهیلاتی که به مشتریان در شرکت باروگر ارائه می گردد در فروشگاه نیز ارائه می شود ؟

بله ، مشتریان در صورت خرید از فروشگاه کلیه تسهیلاتی که در شرکت نیز دریافت می کردند را دریافت می کنند و هیچ گونه تفاوتی در ارائه خدمات به مشتریان وجود ندارد. اما در مورد فروشگاه توانایی ارائه تخفیف های مصوب شرکت کناف ایران را به نمایندگان شرکت کناف ایران از مشتریان را ندارد.

 

آیا امکان خرید عمده نیز از فروشگاه وجود دارد ؟

بله ، فروشگاه هم در زمینه فروش مصالح به صورت خرده و عمده امکان ارائه به سرویسی به مشتریان را دارا می باشد.

 

آیا این امکان وجود دارد از شرکت باروگر جنس خریداری شود اما تحویل جنس از انبار فروشگاه باشد ؟

خیر ، در صورت خرید از شرکت باید جنس از انبار مرکزی در شهرک بهارستان دریافت گردد و در صورت خرید از فروشگاه از انبار داخل شهر در میدان مادر دریافت شود.

 

آیا موجودی شرکت با فروشگاه از نظر موجود بودن کالا یکسان می باشد ؟

در حالت کلی موجودی شرکت و فروشگاه در سیستم مستقل می باشد ولی این امکان وجود دارد که در صورت کسری مصالح در موجودی هر یک از دو سیستم این کسری توسط دیگری جبران گردد.

 

آیا امکان پرداخت وجه جنس خریداری شده در انبار فروشگاه وجود دارد ؟

خیر ، به علت ایجاد اختلال در سیستم حسابداری این امکان در انبار وجود ندارد.

 

آیا امکان استفاده از دستگاه پوز در فروشگاه جهت پرداخت وجود دارد ؟

بله ، فروشگاه مجهز به دستگاه پوز می باشد که امکان استفاده توسط مشتریان وجود دارد.

 

آیا جهت سفارش جنس نیاز می باشد که به فروشگاه به صورت حضوری مراجعه شود ؟

خیر ، شما می توانید درخواست خود را به صورت تلفنی و یا کتبی به فروشگاه اعلام نموده و سپس با واریز مبلغ پیش فاکتور جنس خود رادریافت نمایید.

 

آیا حساب های مشتریان شرکت و فروشگاه باروگر یکسان می باشد ؟

خیر ، سیستم حسابداری شرکت و فروشگاه باروگر به صورت جدا می باشد و هیچگونه تداخلی با یکدیگر ندارند.

 

آیا امکان دارد وجه پیش فاکتور فروشگاه به حساب شرکت باروگر واریز شود ؟

خیر ، سیستم حسابداری شرکت و فروشگاه باروگر به صورت تفکیک شده می باشد