طراحی دیوار پشت تلویزیون با محصولات کناف ( کی پلاس )

صفحه اصلی/آکادمی/مقالات/طراحی دیوار پشت تلویزیون با محصولات کناف ( کی پلاس )

طراحی دیوار پشت تلویزیون با محصولات کناف ( کی پلاس )

ما در این مقاله سعی خواهیم داشت تا به شما عزیزان کمک کنیم با استفاده از محصولات کناف ( کی پلاس ) چگونه دیوار پشت تلویزیون خود را طراحی نموده و زیبایی فضای پذیرایی یا نشیمن خانه خود را دو چندان نمایید . 

با توجه به تغییر سبک زندگی در دنیای امروزی و کوچکتر شدن متراژ خانه ها و یکی  شدن فضای پذیرایی و نشیمن، می توان گفت طراحی دیوار پشت تلویزیون ، یکی از تغییرات مقرون به صرفه و تاثیر گذار در این فضا خواهد بود . 

در مرحله اول شما می بایست بهترین فضا را برای نصب تلویزیون خود انتخاب نموده  و نسبت به طراحی آن با استفاده از محصولات کناف ( کی پلاس )اقدام فرمایید . عواملی مانند محل، سطح دید و فاصله در انتخاب محل مناسب برای نصب تلویزیون  تاثیر گذار خواهند بود . 

نکته : در منازلی که متراژ آن ها بالای ۱۲۰ متر مربع می باشد ، بهتر است یک دیوار به صورت کامل برای نصب تلویزیون استفاده گردد و در منازل زیر این متراژ، از لبه ها یا کنسول های باریک می بایست استفاده شود تا از سایر متراژ بتوانید به نحو احسن استفاده شود . 

تاثیر پنجره ها به تصویر تلویزیون را نادیده نگیرید … به دلیل این که  تابش مستقیم نور خورشید روی صفحه، مانع دید واضح شما از تصویر خواهد شد و با گذشت زمان سبب ضیعف شدن چشم ها می گردد . 

نسبت ارتفاع نصب تلویزیون با سر و گردن خود را جدی بگیرید … تلویزیون حتما باید در ارتفاع خط دید قرارداده شود ، برای این منظور بادی تلویزیون در ارتفاعی قرارداده شود که سر و گردن  شما در حالتی که نشسته اید هم تراز مرکز تلویزیون یاشد . 

چیدمان مبلمان و وسایل پذیرایی شما  بر روی دید شما از تلویزیون نیز تاثیرگذار خواهد بود … بهتر است مبلمان جلوی تلویزیون از نوع راحتی بوده و به نحوی چیدمان شود که کم ترین نیاز به چرخش سر و گردن را برای تماشاچیان به همراه داشته باشد .

 

طراحی دیوار پشت تلویزیون با محصولات کناف

در طراحی دیوار پشت تلویزیون با محصولات کناف ( کی پلاس )  چه مواردی حائز اهمیت خواهد بود ؟

نورپردازی : 

ساده ترین موردی که که می تواند به طراحی  این دیوار کمک کند و فضای این بخش از خانه شما را در صورت خاموش بودن نیز زیبا نماید . استفاده از نور پردازی های خطی، ملایم و به عبارت کلی تر استفاده از نور مخفی می باشد . 

طراحی دیوار پشت تلویزیون با محصولات کناف

 

از بهترین پیشنهاد هایی که می توان برای طراحی دیوار پشت تلویزیون در یک فضای نشیمن مدرن استفاده کرد ، بکارگیری دیوار های دکوراتیو کناف به همراه نور مخفی  در پشت آن است که جلوه ای زیبا و مدرن به این فضا القا می کند . 

طراحی دیوار پشت تلویزیون با کناف این مزیت را خواهد داشت که شما می توانید سایر مصالح از جمله چوب را با این طرح ادغام نموده و زیبایی فضای نشیمن خود را دو چندان کنید .

نکته مهم این است که استفاده از چوب در طراحی دکوراسیون داخلی در سبک کلاسیک و مدرن ، جلوه ای زیبا و منحصر به فرد به منزل شما می بخشد . هم چنین ترکیب محصولات کناف ( کی پلاس) با پانل های چوبی در طراحی فضای دی.ار پشت تلویزیون  می تواند طراحی خاصی باشد که این بخش از منزل شما را از سایر بخش ها جدا نماید . 

 

هم چنین با استفاده از محصولات کناف ( کی پلاس ) می توان قفسه ها و طبقاتی ایجاد نمود که جهت قراردادن وسایل تزئینی از آن ها استفاده نمود . 

از دیگر مزایا دیوارهای طراحی شده با استفاده از محصولات کناف ( کی پلاس)  می توان به قابلیت نصب  سنگ ها و اجر های دیوار های دکوراتیو اشاره نمود . 

 

 

رنگ آمیزی یا استفاده از کاغذ دیواری مناسب 

استفاده از یک کاغذ دیواری مناسب که دارای طرح خلوت و ساده هستند و از جلب توجه بیننده به خود خودداری می کنند می تواند در زیبایی دیوار شما تاثیر گذار باشد . 

هم چنین می توانید از رنگ متناسب به دکوراسیون منازل خود برای پوشش این دیوار ها استفاده فرمایید تا جلوه زیبا تری به محیط زندگی شما عزیزان ببخشد . 

حال به خاطر داشته باشید : 

هرگز از مصالح پر زرق و برق استفاه نکنید زیرا به مرور زمان چشم های شما را خسته خواهند کرد . 

از رنگ های اصیل و جذاب در طراحی طبقه ها و قفسه های دیوار تلویزیون خود استفاده فرمایید . 

از استفاده نور پردازی های متمرکز و نقطه ای حتما پرهیز نمایید و از نور های مخفی  و بسیار ملایم استفاده فرمایید . زیرا در غیر این صورت به مرور زمان چشم شما را خسته خواهند کرد . 

از نصب تعداد زیادی قاب عکس در اطراف تلویزیون و دیوار روی آن پرهیز فرمایید .

 

طراحی دیوار پشت تلویزیون با محصولات کناف

 

 

 

 

۱۳۹۹-۶-۳ ۰۹:۴۱:۵۳ +۰۴:۳۰ آکادمی, مقالات|