ویدیو آموزشی شرکت باروگر( نماینده کناف کرج و قزوین) – مقدمه

صفحه اصلی/آکادمی/فیلم‌های آموزشی/ویدیو آموزشی شرکت باروگر( نماینده کناف کرج و قزوین) – مقدمه

شرکت باروگر نماینده کناف در شهر های کرج و قزوین تصمیم دارد تا با تهیه ی ویدیو های آموزشی یک دقیقه ای ، شما عزیزان را با محصولات و نحوه ی اجرای آن ها آشنا نماید . 

 

قبل از مشاهده ویدیو های آموزشی  لازم دانستیم تا شما عزیزان را با سابقه و فعالیت های شرکت باروگر نماینده کناف در شهرهای کرج و قزوین آشنا سازیم :

شرکت باروگر نماینده کناف در شهر های کرج و قزوین از سال ۱۳۷۷ با فعالیت در زمینه پروژه های ابنیه و تاسیسات ، تاسیس گردید. 

شرکت باروگر نماینده کناف در شهر های کرج و قزوین در زمینه ی فروش و اجرای محصولات شرکت کناف، کناف گچ،چراغ های سقفی، تایل های آلومینیومی فعالیت دارد . 

خدمات شرکت باروگر نماینده کناف در شهر های کرج و قزوین از طریق واحد های زیر صورت می گیرد :

 

۱- واحد ارتباط با مشتریان: این واحد با هدف ارتباط مستمر با مشتریان و دریافت نظرات و رسیدگی به شکایت آنان در جهت افزایش رضایت مندی مشتریان دایرگردید. 

۲- واحد فروش شرکت باروگر نماینده کناف در شهر های کرج و قزوین : این واحد وظیفه ی عرضه سبد محصولات مرتبط در کوتاهترین زمان از طریق دریافت سفارشات مشتریان به صورت حضوری، تلفنی و اینترنتی را برعهده دارد. 

۳- فروشگاه و نمایشگاه باروگر : نمایشگاه باروگر به عنوان اولین فروشگاه تخصصی محصولات کناف با انبار مجزا در شهر کرج امکان عرضه کلیه محصولات کناف در خارج از ساعات اداری شرکت  با کمترین هزینه حمل برای مشتریان در سطح شهر را فراهم آورده است . 

۴- انبار های شرکت باروگر نماینده کناف در شهر های کرج و قزوین : این واحدها با بهره گیری از فضای مناسب و سرپوشیده و نیز رعایت استاندارد های مورد تایید شرکت کناف اقدام به انبارش و تحویل کالا در کوتاهترین زمان ممکن از لحظه سفارش به مشتریان می نماید . 

۵- وب سایت : مشتریان گرامی می توانند از طریق مراجعه به وب سایت باروگر به آدرس www.barougar.com  از مزایای لیست قیمت به روز محصولات کناف، ثبت سفارش کالا به صورت آن لاین، مشاهده عکس و مشخصات فنی محصولات، ثبت سفارش پروژه جهت بازدید و عقد قرارداد به صورت آن لاین، مشاهده عکس پروژه های اجرایی استفاده نمایند . 

۶- واحد فنی و بازرسی شرکت باروگر نماینده کناف در شهر های کرج و قزوین : دارای گواهینامه صلاحیت فنی از شرکت کناف بوده که هر ساله با بهره گیری از نیروی اجرایی  و ارکان نظارتی مجرب توانسته است ضمن جلب رضایت کامل مشتریان نمرات فنی کامل را از واحد بازرسی شرکت کناف اخذ نموده است . 

جهت دریافت آخرین اطلاعات فنی و دریافت خدمات رایگان از کلیه همکاران و مشتریان می توانند با شماره اختصاصی زیر تماس حاصل نموده و از مشاوره کارشناسان بهره مند گردند . 

دفتر کرج : ۰۲۶۳۲۷۷۵۹۰۲

دفتر قزوین : ۰۲۸۳۳۳۷۰۴۳۰

شرکت باروگر نماینده کناف در شهر های کرج  و قزوین قصد دارد تا با استفاده از موضوعات مندرج در منوال های شرکت کناف در فصل اول ویدیو های آموزشی خود  موضوعات زیر را به شما عزیزان آموزش دهد :

 

سر فصل ویدیو های آموزشی شرکت باروگر ( نماینده کناف در کرج و قزوین )

۱- آشنایی با انواع پانل های گچی 

۲- آشنایی با انواع پروفیل ها و اتصالات 

۳- آشنایی با سیستم D112A

۴- آشنایی با سقف های خود ایستا 

۵- آشنایی با پروفیل های استاد و رانر 

۶- آشنایی با ابزار دستگاه برش قرقره ای و نحوه استفاده از آن 

۷- آشنایی با نحوه صحیح آماده کردن بتونه 

۸- آشنایی با نحوه صحیح درزگیری و بتونه کردن سقف 

۹- آشنایی با نحوه صحیح آماده کردن و اجرای ماستیک 

۱۰- آشنایی با توضیحات تکمیلی در خصوص نقاشی بر روی سطح کناف 

۱۱- آشنایی با سقف مشبک ساده و آویز فنر دوبل 

۱۲- آشنایی با انواع دیوار ها 

۱۳- آشنایی با نحوه استاندارد افزایش طول استاد ها 

۱۴- آشنایی با نحوه نصب چارچوب بر روی دیوار کناف 

۱۵- آشنایی با ترمیم دیوار کناف 

۱۳۹۷-۵-۱ ۰۶:۰۷:۴۴ +۰۴:۳۰ فیلم‌های آموزشی|