کی پلاس چیست ؟

صفحه اصلی/آکادمی/مقالات/کی پلاس چیست ؟

 

کی پلاس چیست ؟

شرکت باروگر نماینده  شرکت کی پلاس در استان های  تهران، البرز و قزوین ، اقدام به عرضه کلیه محصولات سیستم ساخت و ساز خشک از قبیل  انواع پانلهای گچی ، پروفیلهای گالوانیزه ، پودرهای گچی ، پیچ ها ، تایل های گچی  و پروفیل های سقف مشبک با برند کی پلاس می نماید . 

کی پلاس

کی پلاس ، همان برند کناف شرکت آلمانی می باشد که از ابتدای سال شمسی ۱۳۹۹ با این نام جدید به فعالیت خود ادامه می دهد . شرکت باروگر با بیش از ۲۰ سال سابقه در عرضه محصولات کناف، اکنون با برند جدید کی پلاس در عرصه سیستم ساخت و ساز خشک در زمینه فروش و اجرا آماده خدمتگزاری به شما مشتریان عزیز می باشد . 

لازم به ذکر است همان گونه که پیش از این شما از طریق وب سایت شرکت باروگر قادر به مشاهده لیست قیمت محصولات کناف بوده اید ، هم اکنون می توانید از قیمت محصولات کی پلاس با کلیک در اینجا با خبر شوید . 

جهت سفارش محصولات کی پلاس به صورت آنلاین می توانید به قسمت سفارش آنلاین مراجعه نموده و درخواست خرید خود را برای ما ارسال فرمایید . 

هم چنین می توانید جهت آشنایی بیشتر با محصولات شرکت کی پلاس به صفحه محصولات مراجعه نموده و از اطلاعات فنی آن بهره مند شوید . 

در صورت تمایل به مکالمه تلفنی  با واحد های فروش  شرکت باروگر جهت خرید محصولات کی پلاس می توانید با شماره های دفاتر فروش  به شرح زیر تماس حاصل فرمایید :

 

 

تلفن نمایندگی فروش  کی پلاس در کرج : ۰۲۶۳۲۷۱۱۱۵۱

تلفن فروشگاه کی پلاس در کرج : ۰۲۶۳۴۴۸۰۰۵۳

تلفن نمایندگی فروش کی پلاس در قزوین : ۰۲۸۳۳۳۷۰۴۲۰

تلفن نمایندگی فروش کی پلاس در تهران : ۰۲۱۲۶۳۵۵۸۰۴

 

۱۳۹۹-۳-۸ ۰۴:۴۶:۰۳ +۰۴:۳۰ آکادمی, مقالات|