دریچه ۶۰*۱۲۰ با پانل MR12.5

صفحه اصلی/دریچه های دسترسی/دریچه ۶۰*۱۲۰ با پانل MR12.5

دریچه ۶۰*۱۲۰ با پانل MR12.5

۱۲,۰۰۰,۰۰۰ ریال

شناسه محصول: نامعلوم دسته:

توضیحات

عرفی :  دریچه ۶۰*۱۲۰ با پانل MR12.5  جهت نصب و استفاده در سیستم های مختلف ساخت و ساز خشک ( سقف و دیوار ) به کار می روند . با استفاده از این دریچه ها ، بازدید تاسیسات بالای سقف کاذب یا درون فضای دیوار ها و در صورت لزوم تعمیرات آن ها به سادگی امکان پذیر است ، در حالی که در دیوار های بنایی و یا سقف های کاذب با رابیتس و گچ و خاک ، دسترسی به فضا های تاسیساتی فقط با تخریب دیوار و سقف ممکن است . 

ساختار : ساختار دریچه ۶۰*۱۲۰ با پانل MR12.5شامل یک قاب فلزی اصلی سبک ، ظریف و در عین حال مقاوم و نیز یک قاب درب است که پانل گچی داخل آن قرار می گیرد . جهت باز و بسته کردن درب دریچه ، از یک لولای فنری استفاده شده که عملکرد آن را آسان می سازد . هم چنین جهت رعایت اصول ایمنی علاوه بر لولای فنری ، از یک کابل ظریف نیز جهت اتصال قاب در به قاب اصل و مهار آن استفاده شده است . 

مزایا دریچه ۶۰*۱۲۰ با پانل MR12.5 

  • نصب آسان 

  • طراحی بسار ایمن : وجود یک کابل ظریف در پشت دریچه که از یک سو به قاب اصلی و از سوی دیگر به قاب در متصل است ، مانع از سقوط ناگهانی درب شده و به این ترتیب ایمنی محصول تامین می گردد و این کابل توسط یک چفت به قاب دریچه متصل شده است 

  • عملکرد بسیار آسان : استفاده از دریچه ۶۰*۱۲۰ با پانل MR12.5 بسیار آسان است با اعمال فشار بسیار کم به محل لولای فنری ، درب دریچه به راحتی باز می شود . در صورت نیاز به جدا کردن کامل درب از قاب اصلی ، می توان چفت کابل را باز نمود و درب را کاملا جدا کرد . 

  • ظاهر بسیار مناسب پس از نصب : به دلیل هم سطح بودن پانل داخل قاب دریچه ۶۰*۱۲۰ با پانل MR12.5 با پانل های اطراف آن و نیز انجام عملیات درزگیری و رنگ آمیزی و با نصب کاشی ، درزهای بسیار ظریف ، نامحسوس و تقریبا نامرئی است . 

  • امکان نصب کاشی: اجرای کاشی بر روی دریچه های نصب شده ( نوع دیواری ) به راحتی صورت می گیرد . در این حالت دریچه کاشی کاری شده به سختی قابل تشخیص خواهد بود .

  • استحکام بالا : جنس پروفیل های قاب دریچه ۶۰*۱۲۰ با پانل MR12.5 از آلیاژ آلومنیوم بوده و طراحی و ساخت مبتکرانه و شکل خاص آن ها ، این دریچه را به قطعه ای مستحکم و با دوام تبدیل نموده است 

  • قیمت بسیار مناسب : در مقایسه با مزایا و عملکرد بسیار عالی این محصول ، قیمت مناسب نیز به عنوان مزیت ویژه دیگر آن به شمار می رود .

ضخامت پانل گچی به کار رفته در دریچه ۶۰*۱۲۰ با پانل MR12.5 ضخامت ۱۲٫۵ میلیمتر می باشد .

واحد بسته بندی : عدد 

توضیحات تکمیلی

واحد (بسته ، عدد)

بسته, عدد