تایل گچی مربعی ۱۲-۲۵

صفحه اصلی/تایل گچی/تایل گچی مربعی ۱۲-۲۵

تایل گچی مربعی ۱۲-۲۵

۱,۵۱۳,۰۰۰ ریال

شناسه محصول: نامعلوم دسته:

توضیحات

 تایل گچی مربعی ۲۵-۱۲

تایل گچی مربعی ۱۲-۲۵ با سوراخ های مربعی به ابعاد  ۱۲mm که در فاصله مرکز به مرکز مربع ها ۲۵mm می باشد . ۲۳ درصد سطح تایل سوراخ شده می باشد . وزن لایه نمدی در پشت تایل ۴۵ گرم می باشد . 

خاصیت آکوستیک تایل گچی مربعی ۲۵-۱۲

سقف های مشبک با تایل های آکوستیک قابلیت جذب صوت به میزان بالا را امکان پذیر می سازند .

این صفحات به دلیل هدایت صوت از طریق سوراخ ها به لایه پشم سنگ یا ماده جاذب بالای سقف کاذب ، جذب صوت را با بیشترین درجات ممکن امکان پذیر می سازد و به همین دلیل در ساختمان سینما ها و تالار های نمایش و موسیقی و ساختمان های اداری – تجاری و… مورد استفاده قرار می گیرد . 

توضیح : منحنی های جذب صوت بر اساس صفحات سوراخدار یکپارچه ارائه شده است و سطوح حاشیه تایل و نوار ریل ها در نظر گرفته نشده است . 

مراحل نصب : 

نبشی پیرامونی : 

نبشی پیرامونی L24 میبایست در تراز مورد نظر به دیوار متصل می گردد فاصله عوامل اتصال حداکثر ۶۰ سانتی متر بوده و اجرای نبشی پس از اتمام نازک کاری دیوار ها صورت می گیرد .

آویزها : 

آویز مناسب در این ساختار آویز های قابل تنظیم فنری است . پس از اجرای نبشی پیرامونی آویز ها به فواصل حداکثر ۱۲۰cm و در محل خود اجرا می شوند . 

پس از اجرای نبشی پیرامونی آویزها به فواصل حداکثر ۱۲۰سانتی متر و در محل خود اجرا می شوند . 

با فشردن باله های فنر به سمت یکدیگر ، بست اتصال از مفتول جدا شده و در ارتفاع مورد نظر قابل تنظیم می باشد . 

سازه اصلی (باربر)

سازه اصلی T3600 ، در این ساختار سپری هایی به ارتفاع ۴۰ میلی متر می باشد که در فواصل معین ۱۰ سانتی متری بر روی جان دارای شکاف هایی جهت اتصال آویز می باشد ، علاوه بر آن شکاف های عمودی به فواصل ۱۵ سانتی متر جهت اتصال سازه فرعی به اصلی تعبیه شده است . 

اتصال سازه های فرعی 

پس از اجرای سازه های اصلی ، این پروفیل ها توسط سازه های فرعی به طول ۱۲۰ سانتی متر به یکدیگر متصل می گردند . 

سازه های ۰٫۶۰ نیز در صورتی که شبکه مورد نظر ۶۰*۶۰ باشد . نقاط میانی سازه ها را سپری ۱٫۲۰ را به یکدیگر وصل می نماید . 

تایل گذاری 

پس از اجرای شبکه ، تایل های مورد نظر در داخل شبکه قرار داده شده و در انتها نیز سطح تراز سقف کنترل شده و در صورت نیاز ارتفاع آویزها تنظیم گردد . ( توجه شود که در هنگام تایل گذاری حتمن از دستکش استفاده شود . ) 

این سیستم سازه سقفی جهت تحمل بار تایل های گچی طراحی شده است و درصورت اضافه شدن عناصری مانند چراغ های سقفی و … باید پیش بینی های لازم صورت پذیرد .  

 

توضیحات تکمیلی

واحد (متر ، بسته)

بسته, متر